پارس تری دی تابلو کودکانه
نوشته شده توسط : سمانه

پارس تری دی تابلو کودکانه، خرید تابلو نوری کودکانه بک لایت نسل جدید تابلوهای دکوراتیو می باشد که معمولا به جای چراغ خواب نیز از آن استفاده می کنند. این تابلو با قابلیت اتصال به برق شهری و روشن شدن با نور ملایم میتواند حس خوبی را به کودکتان منتقل کنند. تابلو نوری کودکانه محصولی جدید از گروه هنری پارس 3D با طرح و تنوع بسیار بالا در مدلهای کودکانه برای کودک ها بصورت اختصاصی طراحی و ساخته شده است. این سری تابلوها همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است زیر در متریال و مواد اولیه آن تفاوت قائل شده‌ایم تا مشتریان از این سری محصول رضایت کاملی را داشته باشند. از آنجایی که گیمرها افرادی با روحیه حساس و زود رنج هستند بهترین تصاویر از بازی‌های روز و پر طرفدار را در سبد تولید خود قرار داده‌ایم که بتوانیم طیف وسیعی از مشتریان را نیز ساپورت کنیم.

پارس تری دی تابلو کودکانه

تابلو نوری نوعی تابلوهای لوکس جدید با طراحی حرفه‌ای با ایده جدید هستند که دارای چراغ‌های LED و تصاویر جذاب با کیفیت بالا چاپ می‌شوند که حس خوبی را نیز به مخاطبین القا میکند. بسیاری از بچه‌های از جمله خانم و آقایان علاقه مند به شخصیت خاصی از بازی‌های مدرن هستند که تلاش میکنند تا شخصیت واقعی خودشان را همانند این نوع شخصیت‌ها کنند. پس ما بهترین شخصیت‌ها را با طراحی گرافیکی در این سبد طراحی قرار دادیم که بتوانیم بهترین حس را به مشتریان خود ارائه کنیم.

از آنجایی که بازی‌های کامپیوتر از ۱۰۰% گرافیک طراحی شده است تصاویر همگی گرافیکی و غیر واقعیت فیزیکی پارس تری دی بوده و طراحان ما از تکنیک‌های جدید حرفه‌ای برای تولید تصاویر خاص کمک میگیرند تا تابلوهای لوکس نوری جذاب را پیاده سازی کنند. هم اکنون برای اولین بار در کشور تولید انواع تابلوهای خاص لوکس گیمیر را در دست تولید قرار داده‌ایم و افرادی که علاقه مند با بازی‌های جدید روز هستند با انتخاب شخصیت و صحنه‌های مختلف سفارش خودشان را ثبت کنند. همچنین اگر به دنبال تصاویر خاص و جدید هستید نیز می توانید طرح‌های سفارش خودتان را برای ما ارسال کنید تا طبق سفارشات شما عزیزان تابلو مورد علاقه شما را پیاده سازی کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: